Αν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να επιστρέψετε ένα προιόν, τα βήματα που  πρέπει να ακολουθήσετε, για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι τα ακόλουθα:

Επικοινωνήστε με το e-spotlight.gr  στο 22410 72826 για να δηλώσετε την πρόθεση σας για επιστροφή και θα σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα.

Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι

Να μην έχει αφαιρεθεί κομμάτι του προιόντος ή να έχει γίνει οποιαδήποτε τροποποίηση.  -Επιστροφή της συσκευασίας και όλων των συνοδευτικών (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεως και λειτουργίας).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  1. Σε περίπτωση που σε κάποιο από τα προϊόντα βρεθεί ελάττωμα, ο αγοραστής διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής του εντός 10 ημερών από την παραλαβή του, με δυνατότητα αντικατάστασης και με έξοδα αποστολής που θα βαρύνουν την εταιρεία.
  2. Σε περίπτωση αναιτιολόγητης επιστροφής τα έξοδα αποστολής-επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν το πελάτη.
  3. Η επιστροφή της καθαρής αξίας του προϊόντος γίνεται εντός τριάντα (30) ημερών.
  4. Ακύρωση παραγγελίας: Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν (Κατάσταση Παραγγελίας ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ), ο πελάτης, μπορεί να ειδοποιήσει την εταιρεία για την ακύρωση της με e-mail στην διεύθυνση sales@e-spotlight.gr ή τηλεφωνικά στο 22410 72826.
  5. Το e-spotlight.gr δε φέρει καμία ευθύνη για βλάβες ή φθορές μετά ή κατά τη διάρκεια της χρήσης του προϊόντος και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση του. Για την εξυπηρέτηση των πελατών μας αναλαμβάνουμε τη μεταφορά και αποστολή του προς επισκευή προϊόντος, στην εκάστοτε αρμόδια και κατά το νόμο υπεύθυνη αντιπροσωπεία.
  6. Το e-spotlight.gr δε φέρει καμία ευθύνη για περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας σας ή για οποιοδήποτε τυχόν παράπονο σε σχέση με την εκτέλεσή της.Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών ενδέχεται να μεταβληθεί λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως ενδεικτικώς, και όχι περιοριστικώς, αργίες, απεργίες, κακοκαιρίες, φυσικές καταστροφές, προβλήματα στις μεταφορές, λειτουργική καθυστέρηση της εταιρείας ταχυμεταφορών.Η ανάκτηση των αριθμών/κωδικών αποστολής (voucher) προς τον πελάτη σημαίνει το δέμα παραλήφθηκε απο την εταιρεία ταχυμεταφορών.
  7. Μετά την παρέλευση 10 ημερών υπεύθυνες για οποιεσδήποτε απαιτήσεις καθίστανται οι επίσημες αντιπροσωπείες Ελλάδος για τις μάρκες που αντιπροσωπεύουν, οι οποίες και καλύπτουν με την εγγύηση που συνοδεύει το προϊόν σας, κάθε πιθανό πρόβλημα που θα προκύψει .